Spya

2008-03-27 / 19:46:08

Det har varit en dålig dag idag. Mycket illamående, trötthet och huvudvärk. När jag åt lunch så fick jag en uppstötning som hamnade i gröttallriken. Och innan middagen tog jag mig en hutt blutsaft men den ville inte stanna i magen så jag spydde på golvet i köket och sen på golvet i hallen under ett tappert försök att hinna till toaletten. Och hade det bara hamnat på golvet så hade det ju inte varit så farligt... men det hamnade på mattan, på väggen, i mitt hår, i mitt ansikte och på mina kläder. Så det var bara att torka spya, skura, slå på en tvättmaskin som innehöll allt det kom spya på och sedan duscha + borsta tänderna. Kul.

VILLE NI HA EN BILD ELLER?

Jag har trott att jag skulle slippa spy eftersom jag inte gjort det någon gång tidigare och illamående-perioden snart är över.... men nej nej, sån tur har jag inte.

Kommentarer!
Postat av: Karro

Åh fy!! Det låter inte alls som någon dans på rosor det där att ha bulle i ugnen! Hoppas att det blir bättre!

Testet var oerhört svårt, mer flyggrejer än jag hade väntat mig. Spännande 2 veckor nu framöver... :)

Kommenterat - 2008-03-27 / 21:24:52  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: emma

stackars bajan! :( KRYA PÅ DIG!

Kommenterat - 2008-03-28 / 21:31:03  | URL - http://emmizch.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är inte jätteavis på dig...avskyr verkligen att kräkas. *ryser* Fast det är väl smällar man får ta om man väntar tillökning har jag förstått. ;-)

Kommenterat - 2008-03-28 / 21:55:18  | URL - http://zaramara.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: