Barnmorskebesök nr.2

2008-05-29 / 18:56:14
Idag har vi varit på barnmorskebesök nr.2... vi lyssnade på lillälsklingens hjärta och det slog så fint och lät precis som det ska. 
BM meddelade att hon ska sluta så nästa gång får vi en ny BM. Hon sa också att det var dags att börja ta järntabletter, så vi gick och köpte det direkt efter besöket. Annars var det inte så mycket mera... jag bad henne skriva under moderskapsintyget så jag kan ansöka om havandeskapspenning så snart som möjligt eftersom dom kan vara jävligt sega på Försäkringskassan, speciellt nu när det blir semestertider och allt. 

Vilket underbart väder det har varit idag!  =)  Jag blir så glad när det är fint väder. 

Imorgon bär det iväg till stugan direkt efter jobbet. Jag och mina 2 syrror ska hjälpa min tredje syrra att göra iordning henne för bal! Ska bli så roligt! Och sen ska samma syster konfirmera sig på söndag. 
Ska bli så jätteskönt att åka till stugan. Jag ska städa och göra fint i min egna lilla friggeboda som jag har i stugan, sen ska jag sova där (själv) hela helgen för Fredrik ska stanna kvar i Luleå och jobba.  =(

Ni får ha en jättebra helg allihopa!


 
Kommentarer!
Postat av: Karro

Skönt med stughelg i helg, vi ska också dra iväg norrut imorgon!

Ha en underbar helg, även om du måste sova själv i friggebodan! :) Kram

Kommenterat - 2008-05-29 / 19:22:02  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, det är så mysigt när det är finväder! :)

Hoppas du också får njuta av vädret i helgen! Vilken fin mage du börjar få! :-)



Kram

Kommenterat - 2008-05-29 / 20:45:11  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: josse

du kommer få det alldeles underbart! njut av landet! puss

Kommenterat - 2008-05-31 / 02:19:11
Postat av: enbebisiminmage

Grattis till magen:)

Kommenterat - 2008-05-31 / 18:40:31  | URL - http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Å inte har du hört av dej då du kommit upp... =( Fast du kanske e upptagen me nå konstiga matnojjor. =)

Kommenterat - 2008-06-01 / 10:24:05
Postat av: enbebisiminmage

När har du BF?

Kommenterat - 2008-06-01 / 19:05:23  | URL - http://sussiem.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: