Chokladbollar

2008-05-22 / 18:50:50
Fredrik är i köket och bakar chokladbollar och jag får INTE hjälpa till... han vill göra själv. Så söt han är!

Idag har vi varit på Babyproffsen och kollat barnvagnar. Jag hittade en jättefin Emmaljunga för "bara" 7100:-, men vi har inte bestämt oss för någon ännu. Måste åka till Barnens Hus i helgen och kolla vad dom har där. Men sen är det bara att bestämma sig och beställa för det kan vara lååång väntetid på dom där kärrorna.

Efter jobbet var vi på en cykel/spring-tur. Jag cyklade och Fredrik sprang. Och herregud vilken dålig kondis jag har! Men det brukar tydligen vara så när man är gravid.

Jag är inte normal i huvudet just nu... jag tänker bara på mat hela tiden. Och jag vill äta jämnt... men vad gör väl det? Jag ÄLSKAR att äta!   =)
Kommentarer!
Postat av: Aro

Negerbollar heter de. Haha.

Kommenterat - 2008-05-22 / 21:54:11
Postat av: Nathalie

(Dom är billigare vagnarna på Barnens Hus än på Babyprofsen) Inte många kronor, men 200 kanske.. :)



Jag har inte hittat någon grupp där, och inte umgås man någon, jag är värdelös på sånt där! Kanske vi kunde ses och ta en fika någon gång när du inte jobbar? :-)

Kommenterat - 2008-05-22 / 22:22:56  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: josse





Heeeeeej!



vi ska äta ännu mer nästa vecka. Hoppas ni styr upp en familjemiddag på onsdag:) Längtar! puss

Kommenterat - 2008-05-23 / 19:49:27
Postat av: Nathalie

Låter bra tycker jag! :-)

Behöver träfffa lite fler blivande mammor!



I helgen blir det nog lugnt, jag hoppas på finväder, ikväll ska vi nog se en film och bara mysa.. eller iaf det som är kvar av kvällen :-)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommenterat - 2008-05-23 / 22:14:54  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: