Jag hade tänkt...

2008-05-02 / 15:38:01

...att kommentar nr 200 ska få en liten presentation av sin blogg här på min blogg! Om den personen har en blogg vill säga. Annars tar jag kommentaren efter den. Det är bara ett par kommentarer bort så passa på om du vill ha lite smygreklam....  =)

Idag blir det tacos till middag! Sååå gott! Ska gå och hacka sallad nu...

Hejs!

Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh, låter superbra! :) jag är sååå sugen på att få ta på mig kortbyxor och linne, jobbigt med massa kläder ju!
Jo,jobbigt med foglossning, men det går iaf.. :-) Vi var på en lite längre prommenad idag men det känns nu i efterhand, men samtidigt så måste man kunna röra på sig. Så hur var eran valborg? :)

Kommenterat - 2008-05-02 / 17:05:17  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Postat av: Josse

Heej, såå roligt o läsa så att ja tom efterlyste bloggandet idag:D men det såg du ju genast till att ordna! Kram

Kommenterat - 2008-05-02 / 17:44:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: