Kommentar nr 200

2008-05-11 / 14:19:47
Ja, jag är helt sen med att skriva dethär inlägget, jag vet. Men jag skrev faktiskt ett i torsdags som utlovat men blogg.se krånglade(som vanligt) så det försvann. Men här kommer det!

Kommentar nr 200 skrevs av Nathalie och hon är en tjej på 20 år, bosatt i Luleå som väntar sitt första barn. I sin blogg skriver hon om hennes vardag, hennes graviditet och om hennes familj(bestående av sambo, två hundar och bebis i magen så klart).
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Oj oj, har jag hamnat här? Blev nästan generad! ;-)
Det är så sant så att det finns för mycket att välja på, helt galet mycket för att vara exakt!
Ja, spjälsängen återstår att se vad det blir för en, jag orkar inte tänka, snart får min gubbe ta över tänkandet och planerandet! ha ha, tripptrappstolen du skrev om verkar himmla bra faktiskt, om inte annat betydligt billigare än att köpa en ny barnstol 1 gång i halvåret :) Hur har helgen varit? :)

Kommenterat - 2008-05-11 / 16:20:22  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: