Barn-grupp

2008-11-03 / 14:49:43
Idag har jag, Texas, grannen Annika och Alice varit på barn-grupp på Bergnäsets VC och lärt oss lite om smakportioner. Fick bland annat se på en film där dom visade hur man kokar potatis... väldigt lärorikt.

Innan vi skulle åka så skulle såklart Texas amma precis då, alltid bra tajming han har min lilla älskling. Så jag fick panikstressa och packa väskan medan pojken sög på bröstet men som tur var så släppte han precis innan vi skulle springa över till Annika.

Texas var såå duktig inatt! Han somnade just efter 12 och vaknade inte förrän 4:45 för nattamning, rekord! 

På 2 timmar kommer Fredrik hem från jobbet... vi längtar efter dig!  
Kommentarer!
Postat av: Lisa

haha som om man aldrig har kokat potatis förr, lät lite roligt faktiskt :)

Kommenterat - 2008-11-03 / 17:04:11  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är utmanad, kika på min blogg :)

Kommenterat - 2008-11-04 / 09:14:39  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ha ha, Nova är likadan, TIDIGAST klockan 00:00 och det finns nog ingen senaste tid för hennes dygnsrytm :P

Dock brukar hon vilja somna vid 20-21, då brukar hon få tjuvsova 30 minuter, fast helst skulle hon lägga sig då. Men det går ju inte, då vaknar hon typ 00-01!



Han verkar rätt duktig eran lilla herre! Lite ordning på honom ;)

Kommenterat - 2008-11-04 / 09:18:42  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: