BVC + läkarbesöket

2008-11-13 / 18:58:32
5 veckor gammal(ung?!)

Vikt: 3715g(+430g sedan 3-veckorsbesöket)
Längd: 56cm(+2cm sedan 3-veckorsbesöket)
Huvudomfång: 36cm(+0,8cm sedan 3-veckorsbesöket)



Han följde inte riktigt viktkurvan så BM sa att jag ska ge honom flaska efter varje amning... Jag har ju förstått att jag inte har nog med mjölk(eftersom jag har intensiv-ammat honom ända sen han var ca 1v gammal), men jag har kämpat på och hoppats att mjölkproduktionen ska öka. Och visst har den ökat det har jag märkt... men tydligen inte nog mycket.  =(

Läkaren gjorde inte speciellt mycket, hon kollade mest hur pass "vaken" och kontaktbar han var. Hon sa att vi har en jättefin pojke, skönt att höra att allt var bra.  =)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: