Härlig söndag

2008-11-16 / 19:36:29
Livet är så härligt och jag är lycklig som få. Varje dag är jag evigt tacksam över hur bra jag har det...

Dagen har flygit förbi som vanligt. Vi har gått på promenad, haft besök av Texas farmor och farfar, ätit supergod tacogratäng till middag, legat framför brasan och luftat rumpan och gosat med lilla hjärtat. Och nu funderar jag på om jag har någonting hemma att trolla ihop en efterrätt av... *funderar*

Vi har börjat fundera på när och var vi ska ha dop. Kanske blir det Sörbykyrkan den 20 december, helst vill vi ha det där kring jul så Texas faster Josefine kan vara med också.  =)
Jag ska ringa och kolla imorgon om det är ledigt då.


Kommentarer!
Postat av: josse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jag kommer den 18! :)

Kommenterat - 2008-11-16 / 21:45:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: