Heldag på Björx

2008-11-01 / 21:33:37
Idag har vi varit hos Texas farmor och farfar hela dagen. Vi har ammat, ammat, ammat, gått på promenad, ätit god mat och myst.

På vägen hem åkte vi och handlade mat... det blev en hel del halvfabrikat, jag hatar halvfabrikat! Men just nu finns det ingen tid över till att laga riktig mat. Men så fort det blir längre tid mellan amningarna så ska jag nog ha mer tid över. Jag VILL laga ordentlig mat och jag vill gärna ha lite tid över till att baka också.

Jag kokade ett hemmagjort amningste gjort på fänkål och anis som ska bidra till ökad mjölkproduktion på morgonen ... det smakade gammalt hö med en touch av lakrits USCH! Men jag ska tvinga i mig några koppar per dag och se om det hjälper.

Åh så trött jag är... har gäspat säkert 50 gånger ikväll. Hoppas lilla hjärtat vill gå och sova tidigare än vanligt(0:30) ikväll.

 
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Får du sova ngt, vännen? :)

Kommenterat - 2008-11-03 / 10:03:01  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: