Inte bra

2008-11-19 / 17:44:36
Jag mår inte alls bra idag... febrig, frossa, trött och ont i huvudet. Tog 2 Panodil för ett tag sedan och det hjälpte då inte. Natten mot tisdag hade jag också feberfrossa och låg fullt påklädd med munkjacka, mjukisbyxor, filt och täcke. Jag tror att det är sömnbristen som spökar. Ibland är det jobbigt med en liten pojke som sover så lite... speciellt när Fredrik jobbar också.

MEN jag är alltid Texas mamma i första hand... sjuk, trött, hungrig och allt annat kommer i andra hand.  
Kommentarer!
Postat av: Hanna

Stackare..KRYA på dig!

Det är konstigt vilka magiska krafter man ändå får när man har barn att ta hand om....

Kommenterat - 2008-11-19 / 18:05:11  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: