Överkalix

2008-11-08 / 10:04:16

Denna helg spenderas hos Texas mormor och morfar, så roligt att komma hemifrån litegrann. Imorse lämnade jag över Texas till hans morfar när han hade bajsat och sen gick jag och la mig och mös med Fredrik lite, LYX!  =)

Gårdagen var bra, vi åkte hit på förmiddagen och bilresan gick jättebra... han sov hela vägen. Vi åt god mat(tacopizza) och såg IDOL på kvällen, måste bara säga att Kevin är sjukt bra VILKEN STJÄRNA! Jag säger som Desmond: Tävlingen är över!

Nu ska snart jag och mamma åka in till "stan" och inhandla en farsdagspresent. 

Ha en bra dag!

Kommentarer!
Postat av: emma

har inte följt idol så flitigt men jag håller med om att kevin är bäst.

Kommenterat - 2008-11-08 / 14:36:15  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag håller med Kevin var så sjukt bra igår ! Skönt att Lars fick lämna tävlingen igår, jag tål inte den människan alltså.

Kommenterat - 2008-11-08 / 14:47:56  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Aro

Alltid skönt med byn, tummen upp!

Kommenterat - 2008-11-08 / 19:28:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: