Rent hus

2008-11-27 / 21:12:01
Idag har jag äntligen fått städat huset, känns superbra! Så imorgon ska jag damma av jul-lådan och sätta igång att julpynta, såå kul! Jag älskar julen!  =)

Chefen ringde i veckan och undrade om jag ville komma på julfest på lördag, och det vill jag. Men jag vill inte ta med Texas dit så då ska han få vara med sin pappa och en flaska ersättning. Men min plan är att bara åka dit och käka och vara borta i högst 2 timmar så så hemsk mamma är jag nog inte?  ;)

Annars så har jag ingenting nytt att berätta... känner att jag har lite bloggtorka för tillfället.


Kram
Kommentarer!
Postat av: josse

Då kan jag skriva att faster och fabror, som nu är på besök, saknar texas sååååååååååååååååååååå himla mkt. bara så att ni vet. Det kan du blogga om:) puss på er alla!

Kommenterat - 2008-11-28 / 01:19:49
Postat av: Elin

Du är ingen dålig mamma för att Texas får lite egentid med sin pappa, de kommer nog att njuta massor ska du se :-)

Mammasemester är ett måste för gladare mammor ;-)

Kommenterat - 2008-11-28 / 13:23:39
Postat av: Hanna

Själklart ska du fara på julfesten! Både Texas å hans pappa mår bra av lite mystid tillsammans. Jag har redan smitit på stan en gång SJÄLV å det var hur skönt som helst...

Kommenterat - 2008-11-29 / 19:45:12  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: