Riktig mat

2008-11-18 / 15:59:26
Idag har jag lyckats slänga ihop lite riktig mat! Jag har precis satt in en laxlåda som gottar till sig i ugnen. Och mycket blir det... men det var tanken. Jag och Fredrik lagar ofta mycket mat så vi kan äta den dagen därpå också, så himla skönt att ha mat i kylen som bara behöver värmas på.
Men nu ser det ut som ett bombnedslag här i köket också, tur man har diskmaskin.

Fredrik är och jobbar till imorgon och lilla hjärtat ligger och sover. Jag la honom i spjälsängen efter jag ammat honom för han blev lite såsig men som vanligt så piggnade han till när jag la ner honom... jag tänkte att han får ligga där tills han börjar gnälla. Men han började aldrig gnälla!? Min duktiga lilla pojke låg och tittade så snällt i 20 minuter utan att säga ett knyst och sen så somnade han. Såå duktig!  =)

Idag har jag och Texas varit och hälsat på tjejorna på jobbet, det var trevligt! Och när vi ändå var på F21 så åkte vi förbi och överraskade Fredrik på jobbet.  <3
Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Har du jobbat på F21? Vaddå? :)



Kul att du kom dig för o fick laga lite "riktig" mat, som du viljat göra :)

Kommenterat - 2008-11-18 / 17:57:40  | URL - http://therre.blogg.se/
Postat av: Catti

Åh vad duktig du är som lagar så mycket mat. ;) Jag är verkligen ingen bra kock. Varje middag är en plåga tycker jag. Bara att komma på vad tusan man ska göra! Blir mycket kyckling, lasagne, korvstroganoff, soppor osv. Maken är ju inte direkt på humör att ställa sig och laga mat när han kommer hem vrålhungrig från jobbet klockan 16 heller. ;)



Och vad duktig han är lille Texas också. :) Ni skulle komma och fika imorn va? :)



Jätteskönt att allt var bra på UL. Den här bebban är ju lite halvgalen och sparkar nog 23 timmar om dygnet men det blev en sådan kort koll idag så det gick bra ändå.. :) På rutin-UL var det ju super att ha en sådan aktiv bebis för vi fick ju se hn från alla håll och kanter haha. :D Nu gick det ju inte lika bra med den biten då hn var så himla stor! :)

Kommenterat - 2008-11-18 / 20:39:03  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: