Snöstorm

2008-11-24 / 10:22:18
Det har stormat och snöat som fan inatt! Jag trodde nästan att hela huset skulle lyfta. Fast det är ju rätt häftigt ändå när det är "extremt väder"... inte lika häftigt när man ska skotta våran STORA uppfart då kanske.  =/

Fredrik kom hem nu på morgonen efter att ha varit borta i 2 hela dygn, och nu ligger han och Texas och sover. Så jag har hunnit rengöra kaminen, tänt en brasa, slagit på en tvätt, ätit frukost och kollat bloggar. Sen jag har blivit mamma så har jag ju som sagt blivit väldigt effektiv!  =) 
Kommentarer!
Postat av: sanna

ja, vi ville jättegärna veta! inte för att det spelade någon roll förstås, men eftersom vi förmodligen bara ska ha ett barn så ville vi verkligen kunna "leva oss in i det" fullt ut, med namn, kläder, inredning, dagdrömmar, du vet :) det känns helt fantastiskt! när du väntade texas, när började du se magen? jag tycker den är så liten, min alltså!

Kommenterat - 2008-11-24 / 10:38:38  | URL - http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja jag vet inte varför jag ogillar just blåst så mycket, men det gör jag. Brukar ha väldigt svårt att sova när det blåser ute. Beror kanske på att man bor i ett tapetserat renstängsel (Johns beskrivning av ett älvsbyhus, ;) ). :D



Ja visst tusan går det att vara effektiv. När man orkar. ;)

Kommenterat - 2008-11-24 / 14:42:45  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Erica

hehe jo jag har funderat på det, men.. har inte kommit längte, skulle ju måsta flytta om DET var så, känns det som ! nu kan vi ju bo här ett tag till i ovisshet! men jag hoppas att när vi väl skaffar hus att det inte är "Någon" där!



hehe..



JO, det är bra med oss.. lillman är så snäll.

go&glad är han! dock så blöder jag ju än (som du kanske läst) såå.. ska till gyn nu kl 13..

så då får vi väll se, har börjat känna mig hängig och jätte trött.. så hoppas det ger sig snart!!



Hur är det med er då?? :D går allt bra?



kram

Kommenterat - 2008-11-25 / 12:01:01  | URL - http://erjca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: