Sötsug

2008-11-20 / 19:41:18
Vilket sötsug jag har fått nu sen Texas kom till världen! Men jag har hört att det är många som har det när dom ammar så jag kanske inte är ensam?
Och hungrig är jag jämt och ständigt... annat var det när jag var gravid, då var jag inte speciellt hungrig eller sötsugen. Under hela graviditeten så försökte jag äta nyttigt och jag åt väldigt sällan(för att vara mig) sötsaker.

Men nog är det lite svårt att hålla sig ifrån chokladen. Jag syndar ibland och äter choklad, men då äter jag bara litegrann så det kanske inte är så farligt?
Kommentarer!
Postat av: Marie

Jag är tvärtom, haha. Glömmer bort att äta. Skillnad var det när jag var preggo. Nåja, tur att det jämnas ut nu mitt ätade, annars skulle jag aldrig gå ner allt jag gick upp :) Fast sötsuget är detsamma och choklad trycker jag rätt mycket. ;)



Extramfilm.se hade erbjudande att beställa två tavlor och betala för en. Sparade femhundra spänn. Känns rätt bra! :) Ville ha en bild från när han var rätt så liten (sex veckor är han på den vi framkallat) så att man senare kan beställa bilder från när han är större. :)

Kommenterat - 2008-11-20 / 20:53:08  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ja dom ringde till mig idag och sa att dom inte var gamla! :p vi måste baka lussekatter nästa vecka? börjar ju som sagt inte jobba förän 1 december, och då kanske du är lite kryare? :)

Kommenterat - 2008-11-20 / 21:02:23  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: Nath

:)



3 timmar är oftast ett dygns sömn, men den är underbar! haha.



Känner igen sötsuget!

Kommenterat - 2008-11-20 / 21:22:21  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: