Stan

2008-11-25 / 16:55:22
Natten var toppen, Texas sov från 00:00 - 06:00 sen amning och lite stånk i en timme och sen sov vi vidare till kl 09:00. Duktiga lilla barn, mamma älskar dig mest!

Idag har vi varit på mamma-fika och det var väldigt trevligt som vanligt. Och efter fikat gick jag och Texas på stan en stund(perfekt att passa på när man ändå har kånkat med sig vagen och allt). Det är fortfarande lite ovant att gå med vagn på stan, man får fundera var det finns hissar och rulltrappor osv. så man tar sig dit man ska. Jag kan ju säga att jag tänker då inte gå på stan när julklapps-shoppande har startat PUH!

Texas fick 3 par nya strumpor och jag själv fick ny hudkräm, ögonkräm och ansiktsmask för 865kr. Jo jag vet... dyrt som fan men min hud är extremt torr så jag har inget val, Biotherm är tyvärr det ändå som duger.






När man handlar för ganska många hundralappar så får man ofta med sig lite presenter i påsen... NICE!  =)

Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Gah! Nästan 900:- för hudkrämer?! Shit! :P

Kommenterat - 2008-11-25 / 17:27:00  | URL - http://therre.blogg.se/
Postat av: Catti

Uj, ja det var en del. :D Men mamma måste ju få lite lyx hon med! ;)

Kommenterat - 2008-11-25 / 17:55:34  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Sara

använder också bara biotherm, det enda som funkar ju ;) Synd bara att det typ är snordyrt, speciellt alla krämerna. Men ska man va fin får man lida pin!

Kommenterat - 2008-11-26 / 07:45:44  | URL - http://blogg.sarabild.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: