Underbart!

2008-11-06 / 16:10:10
Natten har varit toppen! Jag fick honom i säng redan kl 23, kunde inte riktigt tro att det var sant... och nu ligger lilla hjärtat och sover, han har sovit i hela 2 timmar så jag har gått och kolla till honom då och då för att se om han fortfarande lever haha!  =)

Dagen har varit mycket bra. På förmiddagen satt vi i soffan, ammade och kollade på tv. På eftermiddagen var vi på promenad och medan han har sovit har jag bakat krokantbitar(rutor med vaniljsmörkräm och daimkulor på) samt städat lite i köket. 




  

I veckan har Texas tränat på att ligga på mage och lyfta på huvudet, han var jätteduktig. Hela bakdelen lättade när han låg och tränade haha sötunge!
Kommentarer!
Postat av: emma

han är så sjukt söt lille texas! skönt att ni får sova lite mellan varven också.

Kommenterat - 2008-11-06 / 18:33:00  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: josse

Jag längtar heem :( Så himla fin!

Kommenterat - 2008-11-06 / 23:10:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: