Bebisens filt

2008-10-02 / 12:01:31
Nu har jag äntligen gjort färdigt bebisens filt efter många timmars arbete! Hoppas h*n kommer att gilla den.  =)



Sen har jag varit duktig och tvättat 2 maskiner också... Nu ska jag äta lunch och sedan städa.
Kommentarer!
Postat av: Erica

Jag tror du har en liten flicka i din mage också ;b hihi..



och så mysig filt.. tänk om jag kunde åstakomma ngt sånt? :P hehe

Kommenterat - 2008-10-02 / 14:56:26  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Moster Monika

Hej Ingela



Vilken fin filt du gjort!



Nu får du skynda dig att klämma ut kotten.... för snart far vi till varmare breddgrader.... och innan dess skall vi ha hälsat på de lilla kyntet.



Kram moster monika

Kommenterat - 2008-10-02 / 16:11:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: