Besök igen

2008-10-01 / 20:48:31
Fick ännu mera besök idag. Kenneth och Wille kom förbi och käkade middag med oss. Det bjöds på min hemmagjorda palt, hur gott som helst!

Nu väntar jag bara på att man ska bli trött och få gå och sova så det blir en ny dag. Tycker inte IDOL är nå bra i år... dom sjunger dåliga låtar och jag har ingen favorit heller, det har jag haft dom andra åren... Min ALL-TIME FAVOURITE är helt klart Markus Fagervall. Och sen så fattar jag inte vad som är så bra med lilltönten Johan Palm?!? Jag börjar nog bli för gammal för IDOL... 

Hejs 
Kommentarer!
Postat av: Erica

Jag tycker inte heller om J.palm!!! skicka ut honom tack!! :p

Kommenterat - 2008-10-01 / 22:02:08  | URL - http://erjca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: