Grå lördag

2008-10-04 / 11:18:40
Usch vad kyligt och grått det är idag! Jag och Fredrik var precis på en promenad och kallt var det.
Jag tror Fredrik har fått för sig att man kan GÅ igång förlossningen, men jag säger att det funkar inte så tyvärr. Tänk om det fanns någon "huskur" som verkligen fungerade, vad bra det hade varit! Då hade man inte behövt gå här och VÄNTA... för det är ju det vi gör.

Snart dags för kaffe och kanelbulle.  =)
Kommentarer!
Postat av: Erica

Tack och tack :) hihi

Ni har klarat er från snön eller?

Jaa.. igår gick jag i trappor & drack hallonbladste. (dricker aldrig det igen) och NE..

ingenting hände ! :/ :P

Det enda som min BM sa kan funka var att ha mysigt i sängvrån med sambon. Så hopp i säng o prova!

haha!!



Ha en bra dag du med :)

Kommenterat - 2008-10-04 / 11:33:59  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag provade alla huskurer jag kunde komma på men jag fick allt inse att det inte går att påverka, till min stora besvikelse. ;) Men nu borde det strax vara dags för dig, ska bli så himla spännande! :)

Kommenterat - 2008-10-05 / 11:42:42  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: