Härligt

2008-10-21 / 13:48:33

Natten har varit toppen! Bästa natten hittills. Texas somnade kl 22, vaknade 2 och 5 för amning och sov sedan till kl 8. Duktiga killen, jag blir så stolt!  =)
Han blev lite pigg där efter jag matat honom kl 5 så han låg och sprattla och lät lite i sin säng. Då tog pappa honom till sängen och la honom på hans absoluta favoritställe... pappas bröst. Och där sov han som "en apa på en gren"(som Fredrik uttryckte sig) ända till kl 8!

Idag har vi varit på långpromenad med vagnen, helt underbart höstväder! Ska försöka ta tag i hemmet lite nu när jag känner mig pigg och utvilad. Det har förfallit en aning dom sista 2 veckorna.


Lite bilder kan jag bjuda på:



Fina sparkdräkten som jag fått av farmor.





Vackraste lilla pojken i hela världen!  <3





Tittar mer och mer nu...  =)





Regplåt på vagnen måste man ha.  =)
(Vårat hus i bakgrunden till vänster)

Kommentarer!
Postat av: Catti från FL

Åh så mysigt! :) Han är så söt eran Texas! Och självklart måste man ha regplåt på vagnen. :) Roligaste "uppfinningen" någonsin! :) Hoppas han fortsätter sova sådär bra nu och att det blir lite mer rutiner för er. :) Är ju skönt om man får sova någon gång emellanåt. ;)

Kommenterat - 2008-10-21 / 14:13:58  | URL - http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: Erica

Ja, de är så mysigt med en liten ;D ..

Som oskar sa "det känns som han alltid varit med oss" och, det kan jag nästan hålla med om!

Men, dom växer fort märker man ;d ...

Hoppas allt e bra med er!

kram oss

Kommenterat - 2008-10-21 / 15:34:59  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fin han är! Andra bilden är supervacker. :) Vincent gillar också att sova "som en apa på en gren", fast på mammas bröst. Så myser vi när jag är trött på dagen och tycker jag behöver vila. Då somnar han alltid som en stock. :) Hur går det med amningen? Är ni redo för fika på torsdag? :D

Kommenterat - 2008-10-21 / 16:18:51  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: