Ingen bebis ännu

2008-10-05 / 14:16:40
Jag förstår om ni tror att jag kanske är och föder då jag inte skrivit på hela dagen... men sanningen är den att jag kände att jag hade absolut ingenting att skriva, men det är nog bäst att jag slänger in ett inlägg ändå.  ;)

Jag och Fredrik har varit en sväng in till stan, lunchat(räksallad) och suttit på biblioteket och läst tidningar. Dödat lite tid med andra ord.

En förstföderska går i genomsnitt 8 dagar över tiden... så får jag bebis nästa helg så är jag faktiskt nöjd, och får jag ännu tidigare så ser jag det som en bonus!  =)
Kommentarer!
Postat av: Lisa

Jo är bara vissa dagar jag får sån där panikångest . För de mesta så ser jag fram emot förlossningen och är inte ett dugg rädd. Är lite blandade känslor inför de där kan man säga. Men ja de kommer helt klart att vara värt smärtan :)

Kommenterat - 2008-10-05 / 18:03:11  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Okej, jag blev riktigt nyfiken där ett tag och trodde att nu ha de hänt :P men icket..



Men det är ju bra att du känner nått !



Jadu, 4 dagar = en evighet, jag har ju som alltid haft mkt samandragningar osdära, men.. känner inget speciellt förutom att det börjar bli tungt för ryggen.. sen känns det som man släpa magen i backen.. :P



föresten, vad hade du för SF mått sist?

Kommenterat - 2008-10-05 / 18:45:56  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Erica

Okej, då är vi lika "stora" ..

men jag har inte växt på en månad? mer?

så ska till BM på onsdag, och har inget hänt med SF måttet då så blire ett nytt UL igen.



Oj vad jobbit att bara gå hemma och vänta. Ja jag är så glad att oskar e ledig i veckan, tiden går ju som sagt lite fortare då. och torsdag är så välkommen så. dock tror jag att jag går över :( suck



Hoppas din bebis kommer snart !!!

Kommenterat - 2008-10-06 / 06:39:25  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo nu anstränger han sig riktigt ordentligt för att fixera blicken på olika saker och då händer det ofta att ögonen åker i kors. :D



Jag tycker itne det är så annorlunda. Jag var ju rätt inställd på att bli mamma så det kom ju inte som någon överraskning. ;) Ända skillnaden är att man stundtals har en liten igel vid bröstet som försvårar vissa aktiviteter, men han ammar så kort och regelbundet så det gör ingenting. :) Det är ruyskigt skönt att slippa magen, halsbrännan och svullnaden. :)



Hur känns det för dig nu då? ÄR du nervös eller börjar du bara bli ruskigt otålig? ;)

Kommenterat - 2008-10-06 / 08:53:41  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: