Uppdatering

2008-10-27 / 20:51:52

Har inte riktigt hunnit blogga så mycket som jag skulle vilja... men här kommer en snabb uppdatering!

Igår fyllde jag 25 och vi hade kalas och fullt hus hela dagen. Det var himla trevligt! Presenter fick jag också.... pengar, blommor, halsband och en ergo rapido dammsugare(guld värt för en småbarnsförälder).




Texas tränar på att suga på tutte men det blir bara korta stunder för han spottar ut den efter en kort stunds sugande.
Så himla söt när han rynkar på panna haha! 




Lördagkväll... bara skit på tv, jag sover istället.  ;)

Kommentarer!
Postat av: faster josefine

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAa vilken fin tv bild:D

Kommenterat - 2008-10-27 / 21:49:12
Postat av: Lisa

ja han var verkligen söt när han rynka pannan !

Och vad fina kläder han har på sej,har likadana nerpackade i min bb-väska ;)

nja jo jag har faktiskt fått några bristningar men inte på magen utan på skinkorna. Så rumpan har ju växt en hel del så där finns de lite fläsk att promenera bort sen :) Tack för tipsen ;)

Kommenterat - 2008-10-28 / 08:01:40  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, han är ju så söt :D

Kommenterat - 2008-10-28 / 09:11:22  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: