Piggunge

2008-10-30 / 17:46:12
Mitt lilla barn sover inte så värst mycket på dagarna faktiskt... eller jo, när man har besök då sover han ju så klart haha!
Men han sover iallafall på natten och det tackar vi gud för!
Fast den tiden han är vaken så äter han mest hela tiden, hoppas att det snart blir lite bättre med amningen.

Fredrik är på jobbet idag och kommer inte hem förrän imorgon men vi ska nog klara oss, fast vi saknar han ju massor!

Idag kommer Texas faster Josefine äntligen hem till Luleå! Du är såå efterlängtad gumman!  <3
Nu ska du äntligen få träffa våran lilla skatt!


Nu ska jag äntligen få äta lite middag! Jag är vrålhungrig!
Kommentarer!
Postat av: Josefine

Åhhhh nu fäller jag en tår....blev så glad! Tack!

I morgon kommer jag o äter upp honom:) Jag har meddelat fredrik om tid:) PUSS!

Kommenterat - 2008-10-30 / 20:03:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: