Rastlös

2008-10-01 / 13:59:18
Mormor och morfar var och spontan-besökte mig för en stund sedan, det var trevligt och överraskande!

Alltså jag är såå rastlös. Det finns ingenting att göra, ingenting roligt iallafall... jag går bara här och väntar. Sitter mest vid datorn och kollar samma saker(bloggar osv) gång på gång. 

Ska göra hemmagjord palt till middag så då har jag någonting att roa mig med ett tag iallafall.
Kommentarer!
Postat av: Erica

Det är tur du är duktig på uptdatera din blogg, för då har jag något att göra.. :P hehe.

Ne jag är också väldigt rastlös.

Sitter typ och ser program på svt-play bara för att fördriva tiden, städar & stökar lite.. men det går så låångsamt och galen håller man på bli känns det som :/



Jag hoppas också det händer sådära "plötsligt" bara pang bom så gör det ONT !

Ja, men samtdigt eftersom min (och din) är så liten så, kanske dom vill vara kvar i magen ännulängre.. (suck) :(

Kommenterat - 2008-10-01 / 15:07:54  | URL - http://erjca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: