Sova bör man...

2008-10-16 / 14:42:03
... annars dör man.

Igår fick jag feber. Och jag kan med 100% säkerhet säga att det är kroppens sätt att få mig att sova/vila.
Texas tycker om att äta på natten, så dom sista nätterna har vi fått vara vakna till 3. Måste försöka vänja om min lilla älskling så han förstår att man sover på natten.
Han har lite problem att få tag om bröstet också, ibland tar det en halvtimme innan han fått ett bra tag och börjar suga. Och han blir så frustrerad när det inte funkar så det blir mycket skrik. Men han är till och med söt när han skriker.  =)
Vi ska kämpa på, det verkar bli bättre och bättre.

Jag har inte haft någon matlust sen förlossningen heller så jag får tvinga mig att äta. Man kan inte bara leva på kärlek.  =)



Mamma älskar er! Ni är mitt allt.


Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Vilken tjusig liten familj du har fått! :-)

Kommenterat - 2008-10-16 / 16:04:26  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Prova med så¨n silikonnapp om han har svårt att få tag. Jag fick ha det med Sebbe fr annars funkade det inte....Liiiite mindre ont gör det oxå...;-)

Kommenterat - 2008-10-16 / 22:17:20  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Linnea

tusan va söt han är ! :)

Kommenterat - 2008-10-16 / 22:24:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: