Torsdag

2008-10-02 / 07:33:07
Godmorgon!

Här sitter jag uppe med tuppen till ingen större nytta... jag tycks vrida på dygnet mer och mer(åt rätt håll iallafall), stiger upp vid 7-tiden och går och lägger mig senast 22. Jag har väl fått för mig att dagarna går snabbare då?

Dagens planer:
- Städa?
- Tvätta min karls kläder
- Handla mat till helgen
- Sy färdigt bebisens filt
- Fika med Familjelivstjejer kl 18:00

Så helt sysslolös är jag inte idag... =)

1 dag till BF, men jag kan nog nästan lova att det inte kommer någon bebis imorgon...  :*(
Kommentarer!
Postat av: Hanna

Avis jag blir på dig som har BF imorrn... Vill att min bebbe ska komma NU!!! (Fast ändå inte lixom...;-))

Kul att du tycker vi har det fint hemma. Själv är man ju aldrig riktigt nöjd men men...

Varför vi ska bygga hus beror egentligen bara på en grej å det är sambons jobb. Han jobbar på farmen (som ägs av hans pappa) och behöver ofta åka dit bara för att trycka på en knapp eller så. nu tar det typ 1 timme men om vi bodde där skulle det ta 5 min... Han jobbar i princip varje dag året runt. Ibland 1 timme, ibland 20 timmar/dygnet. Så allt skulle kännas lättare om vi bor nära. Det farliga är ju att då blir det "lättare" att jobba ännu mer... Nåja, ska försöka se till att det inte bir så....:-)

Kommenterat - 2008-10-02 / 10:53:35  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: