15 dagar kvar

2008-09-18 / 09:35:54
Idag steg jag upp tidigt... vaknade före 7 och kunde inte somna om. Så jag steg upp, satte igång en brasa, duschade, kollade datorn och åt frukost.

Idag ska vi till BM kl 11:00 och sen ska vi på stan och luncha + kolla i affärer. Det ska bli kul!
Synd bara att jag inte har några vettiga byxor att ha på mig! Köpte ett par mammajeans i typ v.20 och nu är dom alldeles för tighta över rumpa och lår. Så mitt tips till er som ska köpa mammabyxor är att INTE köpa en tight modell, och om ni absolut vill ha såna så köp ett par ni kan växa i!
Vilken färg ska jag ha på mjukisbyxorna idag då? *Suck*
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Nej,då. Ingen fara :-)

Man får försöka sova lite om dagarna då man får vara vaken på nätterna, än en natt har man just gått igenom, dock sovit mellan 7 och 9 på morgonen, GUDOMLIGT SKÖNT! Njut av tiden nu när du får sova lite :P

Kommenterat - 2008-09-18 / 11:52:59  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det finns en utmaning till dig i min blogg! :-)

Kommenterat - 2008-09-18 / 12:00:41  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: