BM och fika

2008-09-09 / 16:20:18

BM-besöket gick bra. Allting är bra med mamma och bebis... och det bästa av allt: BEBISEN LÅG DJUPT FIXERAD MED HUVUDET FÖRE! Så jag är överlycklig!!! Äntligen kan jag bara slappna av och förbereda mig inför en normal förlossning. Duktiga lilla älskling!


Efter BM-besöket åkte jag in till stan och klippte mig(toppade håret) och sen kl 13:00 träffade jag några gravidisar från Familjeliv-tråden på T.A. Vi fikade och hade det trevligt! En av dom har BF idag men det verkade inte bli någon bebis idag...


Nu funderar jag på vad man ska äta till middag... är inte sugen på någonting, hade helst bara ätit mackor hela tiden men det är inte nyttigt för bebisen så man måste tänka på vad man äter.



Kommentarer!
Postat av: erica

Men jag läser det , så skönt det måste kännas att bebis har fixerat sig !!

Jag ska till BM på fredag så, men jag tror inte att våran bebis har fixerat sig än, känns inte som så? (om man nu ska känna nått speciellt?) Men huvudet är neråt iaf, och rumpan upp.. !



vad roligt, jag har verkligen blivit inspererad av dig.. så nu har jag börjat måla om i badrummet.

Allt ska bli vitt..

Kommer säkert bli bra, men.. det är ju lite att göra. hehe !



Ne jag känner mig inte alls rädd för förlossningen, jag är jätte peppad och vill verkligen göra det, nu nu nu !!

Längtar så mycket tills man ligger där.

Sen blev jag även peppad av filmen vi såg på vår föräldrautb.

Kommenterat - 2008-09-09 / 17:40:35  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: emma

tror det är för att jag inte tidigare har beställt från webshoppen :p

Kommenterat - 2008-09-09 / 19:03:41  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: