Busunge

2008-09-26 / 14:30:10
Jag har en liten busunge i magen som tycker om att sparka mamma hårt på samma ställe. Det känns vasst och gör ooont! Blir lite rädd nästan så jag måste hålla mot med handen så foten inte kommer ut genom huden haha! Men jag älskar dig ändå mitt lilla hjärta.  =)
Busungens pappa tycker bara det är roligt och hejar på... taskigt.

Idag har jag putsat fönster på utsidan, bakat en sockerkaka, stickat lite på filten till bebisen(snart klar) och lite annat smågrejs.

1 vecka kvar till BF, känns lite overkligt... vi ska få våran egna lilla bebis, skapad av vår kärlek och som är en exakt lika stor blandning av mig och Fredrik. *Längtar supermycket*
Kommentarer!
Postat av: Karro

Nää vad taskig Fredrik är! Haha :)



Kommenterat - 2008-09-26 / 18:26:00  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: