Dagen

2008-09-16 / 21:30:17
Det blev en sväng på stan idag. Jag köpte ett par dukar till köket och en present till storasyster som fyller år imorgon. Såg ett par riktigt snygga gardiner på Annorlunda idag som jag vill ha i köket istället för dom jag lånat av mamma eftersom dom lånade gardinerna har beige botten så smälter dom in i väggen för mycket så det ser inte allt för bra ut... =/  Jag får åka och köpa dom imorgon innan jag far på kalas hos syrran.

På kvällskvisten har vi gått på en promenad sen har vi sett IDOL. Nu vet jag inte vad jag ska göra... kanske fråga älsklingen om vi ska träna andningsövningar? Har inte gjort det en enda gång ännu!
Kommentarer!
Postat av: Marie

Åh fan! Ska man träna på sånt också? Jag kommer nog få panik på förlossningen, haha :D

Kommenterat - 2008-09-17 / 06:45:37  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: