Faderskapet är bekräftat

2008-09-10 / 17:49:43
Idag har vi varit på familjerätten och bekräftat att Fredrik är pappa till mitt barn. Det gick snabbt och smärtfritt. Så nu är det fixat.

Innan vi åkte dit så hade vi husbesiktning med Anticimex, det är något som försäkringsbolaget som vi har husförsäkringen hos ville göra. Det är väl rutin för att veta hur huset mår... och huset mår bara fint! 

Efter familjerätten så gick vi på stan en stund och köpte lite rumpsalva och kroppspuder till bebisen. Så nu är bebisens BB-väska komplett. Då var det bara min kvar då.  

Storasyster Veronica kom och hälsade på efter stan och stannade på middag. Det var kul att umgås med henne, blir inte så ofta nu för tiden tyvärr. Vi pratade, drack te, eldade i kaminen och hade det mysigt.

Nu sitter jag ensammen och tar det lugnt, Fredrik är och dyker med dyk-sällskapet. Planerna för kvällen är lite pyssel sen IDOL och HEROES. Nice!

 
Kommentarer!
Postat av: Hanna

Ok. Har ni bott där länge???

Vi ska bygga på Klubben. Har tänkt börja förbereda mark å gjuta platta nu i vår/sommar å sen börja bygga våren 2010. Det är på en gammal åker vi ska bygga så det kommer säkert krävas en hel del markarbete. vad det blir för hus är inte riktigt klart än men vi har en vision iaf...:-D

Får se om vi ses på nåt mammafika i nästa vecka(jag är puffalina på FL)! Nu ska jag se IDOL!

Kommenterat - 2008-09-10 / 20:00:49  | URL - http://husdrommn.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: