Föräldrautbildning

2008-09-08 / 19:41:04
Oj så länge vi höll på på föräldrautbildningen... från 13:30 till 17:15, och jäklar vad trötta vi blev allihopa. Dålig luft i lokalen och obekvämt att sitta så länge. Men det var lärorikt, nu vet jag lite mer om hur dom olika faserna i förlossningen ser ut. Vi såg lite förlossningsfilm och profylaxfilm. Och jag är (om möjligt) ännu mindre nervös inför förlossningen. Typ 0% nervös. Jag fattar inte att jag är så lugn... innan jag blev gravid var jag livrädd! Nu ser jag verkligen fram emot att trycka fram vår lilla bebis haha!

Outsiders och Singelmammor står på schemat nu ikväll. Nu ska jag be om lite massage från min älskling!
Kommentarer!
Postat av: Lisa

jaha okej vad trevligt! jag ska jobba en sväng i morgon så om jag hinner så kommer jag förbi :D

Gud vad kul med föräldrautbildning,hoppas våran grupp drar igång snart :)

Kommenterat - 2008-09-08 / 20:19:51  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: