Kärlek

2008-09-20 / 10:23:54
Igår överraskade min älskling mig med en bukett rosor, så fina!  =)





Idag går vi in i vecka 39 och jag har lovat mig själv att försöka att inte tänka på när bebisen ska komma. Jag ska ta dagarna som dom kommer och inte stirra mig blind på BF-datumet. Visste ni att bara 5% av alla barn föds på BF-datumet? Så risken är ju minimal att h*n kommer då. Istället ska jag försöka njuta av den tiden jag har kvar då jag bara behöver ta hand om mig själv.

Jag lider ju ändå inte det minsta av att vara höggravid. Jag är inte jättetjock och jag har inga krämpor. Jag sover gott om nätterna och har gott om energi. Jag orkar göra det mesta som jag känner för att göra. Så det bästa jag kan göra nu är att njuta av ledigheten!
Kommentarer!
Postat av: Lisa

åhh vad fina! Är så kul att få blommor :D

Jag kom att tänka på att ditt sf-mått är desamma som mitt. Fast då har ju din mage iofs sjukit ner lite men i alla fall :) Måste vara skönt att vara så pass liten ändå, inte för att jag lider spciellt mycke av min mage för jag har ju som inte ont nån stanns och gör de jag vill göra.



De var jätte fint överdrag till sittern, tänk om jag också var lika händig :)

Kommenterat - 2008-09-20 / 11:24:57  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilka fina blommor du fått ; )

Jaa.. men jag är som osäker på om den har släppt eller inte, men ska höra med BM på måndag :P hehe..

Ja. hur länge har du kvar nu?



Ne jag tror faktiskt du kmr få före endå,

min kropp kanske bara luras och ska vänta uti de sista ;b haha..



kram&godnatt.

Kommenterat - 2008-09-21 / 01:41:08  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Vilken drömgraviditet du verkar ha! :P Orka gå omkring o klippa gräs i nionde månaden o du ser inte heller ut att ha gått upp mkt i vikt.



Har du haft det bra med annat, järn, blodtryck o så?



Vad värst vad lite barn som faktiskt föds när det är tänkt! :P

Kommenterat - 2008-09-21 / 06:21:42  | URL - http://therre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: