Kratta kratta

2008-09-25 / 18:42:59
Har varit ute och krattat löv och klippt gräsmattan(för sista gången) idag, med hjälp av Fredrik såklart. Vilket härligt höstväder idag igen, helt underbart!

På förmiddagen var vi en sväng och shoppade lite överallt. Kudde, täcke och sängkläder till vagnen bland annat. Så nu står även den färdigbäddad och klar att användas.  :)

Nu sitter jag och har ingenting att göra...  jag har redan gjort allt som ska göras innan bebisen kommer. Kanske baka något som jag kan sätta i frysen tills det blir fullt hus här när bebisen har kommit? Imorgon kanske...
Kommentarer!
Postat av: Erica

Tur vi är hurtiga och krattar, man kan nästan inte tro att vi snart ska ha barn.. ;D hah..



sköt om dig. KRAM

Kommenterat - 2008-09-26 / 09:12:16  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaa.. om det ändå vore på gång..

Ibland känns det så nära, men.. ibland så långt borta. Tror faktiskt det inte är så nära som man hoppas! Men, man får fortsätta hålla igång ! haha.



Ne jag vet inte, svårt att avgöra om det är flytningar.. Hur är det själv då? fått känna nått?



har aldrig längtat efter mera smärta någonsin än vad jag gör nu !! den är såå välkommen!

Kommenterat - 2008-09-26 / 10:32:24  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj så duktig du är som orkar hålla på att kratta och fixa! :-)



Det går fint med hundarna, Wilda vill helst pussa på Nova hela tiden, dock är inte Nova alltid så pusss-sugen :P Ice är inte allt för brydd i henne, han kikar till henne då och då :)

Kommenterat - 2008-09-26 / 11:52:09  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: