Måla och barnvakt

2008-09-05 / 09:51:09
Har hunnit med och måla lite på morgonen... vi köpte ju en takfläkt igår men vi ville att bladen ska vara svarta så igår målade jag första lagret och nu på morgonen målade jag andra lagret. Vi båda är väldigt noga med att det ska bli så bra/snyggt som möjligt i huset så in i minsta detalj ska det matcha och se snyggt ut.

På ett tag ska jag åka till Hertsön och vara barnvakt åt Wille och efter det ska jag gå på stan en sväng och kolla efter bl.a en blomkruka till sovrummet + lite annan inredning. Inredning är det enda jag tänker på nu för tiden(förutom bebisen förstås), men det är såå roligt att göra fint!

Sen när jag kommer hem från stan så ska jag måla om i köket. ALLT är vitt i köket... väggar, luckor, kakel. Vi tycker att det är så stelt och omysigt så igår köpte vi väggfärg i färgen nougat. 

Fredrik är och jobbar idag, så jag ska fixa allting själv. Men det är bara roligt! Orken och energin finns ju och tiden också för den delen.  =)

 
Kommentarer!
Postat av: erii

de skulle vara roligt å se lite bilder sen ;D låter otroligt fint iaf!! :)

Lycka till !!

Kommenterat - 2008-09-05 / 12:23:08  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja du måste ju lägga in lite bilder så man får se hur de blir sen :D



Hihi jo de var lite jobbigt men samtidigt roligt. För jag jobba med en tjej som också är gravid och har BF den 27 okt, så vi surra ju om bebisar och krämpor hela dagen.



Jaså åt vilken städfirma jobbade du åt ? Jag sommarjobbade också med städning nu i sommar och jag hade de också super lugnt.



Nä jag har faktiskt inte fixat allt sånt där än. Har inte ens skickat in moderskapsintyger iik Jag måste göra de IDAG!Och faderskapsbekräftelse har vi inte heller gjort ojoj de är mycke kvar att göra känner jag haha



Jo vi ska gå på föräldra-utb fast den börjar inte förrens i mitten av september tror jag. Vi skulle få nån inbjudan när de var dags, så de ska bli kul :D







Kommenterat - 2008-09-05 / 13:41:31  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Jag som älskar inredning hade gärna sett foton från hemmet ;)

Kommenterat - 2008-09-05 / 13:44:32  | URL - http://therre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: