Sotig

2008-09-21 / 11:38:01
Nu är jag svart lite varstans på kroppen och på kläderna. Vi har varit duktiga och rengjort kaminen och nu är den så ren och fin så nu vill jag aldrig mer elda i den haha!
Måste bara passa på att tipsa om bästa rengöringsmedlet ever till att rengöra kamin:
2 teskedar kaustiksoda i en sprayflaska, fyll på med vatten. Spraya glaset och torka av med papper/torkduk, lossnar jättelätt!

Igår var jag in till stan en sväng och köpte fönsterlampor till köket, jättefina sånadära bruna rottingbollar. Ska lägga upp bild på köket inom en snar framtid så ska ni få se.  ;)

Idag ska Karro och Aro komma förbi på middag. Vi ska grilla(årets sista?) och vädret kunde ju inte bli bättre! Perfekt!  =D






Tjockis på höstpromenad
Kommentarer!
Postat av: erica

..och jag som tycker din blogg e så fin :)



Ja som jag övningskör vagnen, jag bara älskar den.

längtar såå tills jag får vara ute och rulla den på riktigt ;D



Hm.. tycker din mage ser ut som en liten tjej,

vad tror du själv? :)



KRAM

Kommenterat - 2008-09-21 / 22:00:30  | URL - http://erjca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: