Stugan

2008-09-12 / 20:46:13
Överraskningen var att jag åkte och "surprisade" mamma! Skulle egentligen åka dit imorgon men jag kom en dag tidigare.  ;)

Så nu sitter jag i stugan(sommarhuset) och vi ska strax se Superhero Movie. Tidigare ikväll var vi en sväng till skogs och kollade på älgen som pappa har skjutit idag... hans 5:e älg denhär säsongen, duktiga pappa!

Nu ropar dom att jag ska komma! Ha en bra kväll! 
Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Ja, plastmattor är ju toppen i en miljö där det lätt blir grisigt! ;)



Vad tyckte du om filmen? Jag orkade bara se halva typ :P Trodde den skulle vara lite mer parodi på den.

Kommenterat - 2008-09-13 / 07:03:51  | URL - http://therre.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejhej, hittade hit från Syrran (Rudies) blogg. =) Va fint ni får det i huset! =)) Såg även några bekanta ansikten på nån bild. Elin och Wille från våra FL-mammafikor, där ser man! =)

Kommenterat - 2008-09-13 / 07:28:44  | URL - http://mammakarlsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: