Tisdag

2008-09-30 / 08:54:48
Har sovit helt okej inatt... varit på toa 3-4 gånger och legat vaken en stund med "mensvärk". Inatt drömde jag att bebisen tryckte sitt kön mot huden på min mage så man såg att det var en snopp haha(graviddrömmar är INTE normala, jag vet) så vi får väl se om det var ett tecken eller bara en svammeldröm.  =)

Idag är det middag och kalas hos familjen Barsk. Tobbe fyller 19 år! Grattis grattis!

Och vad ska man göra fram tills dess?

Fredrik ska på rökdyk-övning på förmiddagen och han frågade om jag ska föda barn då eftersom han inte kan svara i telefon... lätt att svara på den frågan. Jag sa nej iallafall, och mycket riktigt... här föds inget barn.   
Kommentarer!
Postat av: Lisa

haha vad sjuk dröm! Jag har också drömt om barnets kön, att den hade enorma pungkulor haha :D Ska bli spännande att se om de är en pojke som tittar ut.

Skönt att du börjar få lite förvärkar i alla fall, då kanske den kommer då den är beräknad. Tror inte du kommer behöva vänta så länge på din bebis :D

Kommenterat - 2008-09-30 / 12:20:55  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: Erica

... Men snart kanske det föds barn? :)

Hur många dagar är det kvar till BF?

Har du ngt "sista" besök hos BM?



haha vilka drömmar du har.

Ha en bra dag! kramis

Kommenterat - 2008-09-30 / 14:48:41  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Marie

Snart är det dags!! :D

Kommenterat - 2008-09-30 / 15:10:16  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: