Tjuvfotad

2008-09-09 / 08:40:35
Min kära tjuvfotade mig igårkväll när jag klippte gräset... lägg märke till hur grymt koncentrerad jag ser ut att vara haha! Lägg även märke till mina tjusiga stövlar.  ;)




Idag ska jag till BM kl 10:30 och sen på gravidfika kl 13:00. Däremellan ska jag gå på stan och se om jag hittar ett par höstvantar till bebisen.

Ha en bra dag!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Snygg bild! :) Men asså man kan inte fatta att du är så pigg med tanke på att du bara har några veckor kvar, klipper gräs och målar väggar och allt vad du gör! Du är nu min förebild för framtida graviditet :) Haha!

Kommenterat - 2008-09-09 / 13:29:01  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: