Tvillingar?

2008-09-27 / 14:40:03

Jag var till ICA Sörbyhallen och hämtade ut ett paket för en stund sedan och oj vad förvånad jag blev! Först går jag fram till en tjej som packar upp varor och frågar var man hämtar ut paket, då säger hon att man gör det i kassan. Jag går direkt till kassan och ställer mig i kön för att hämta ut mitt paket och vem står inte där?! Jo, samma tjej som packade upp varorna! 
Hinner fundera hur fan hon tog sig dit så snabbt men inser snart att det inte är samma tjej utan det måste vara hennes tvillingsyster! *Haha* Jag trodde sånt bara händer på film.  =)
Och att dom jobbar på samma ställe också, vad är oddsen?

Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Haha, börjar tänka på Sunes sommar! :P

Kommenterat - 2008-09-27 / 15:29:44  | URL - http://therre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: