Utmanad

2008-09-18 / 17:48:58

Utmaning

www.husdrommen.blogg.se har utmanat mig!  =)

5 saker i min frys
* Älgkött * Kyckling * Lax * Ägglikörglass * Vildhallon

5 saker i min garderob
* Tomma galgar * Klänningar * Mjukisbyxor(ett helt gäng) * Amningsbh * Baggyjeans

5 saker i min väska
* Tapetbitar * Plånbok * Mobil * Tuggummi * Kvitton

5 saker i badrumskåpet
* Osis Dust IT * Smink * Plackers * Biotherm hudvård * Ögonbrynsfärg

5 saker i min bil
* Rattkrycka * Kundvagnspeng * Stereo(bandare) * Hamburgerrestaurang-servetter * Bilbesiktningskvitto

Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Haha, vi kör också bandare! ;) Fast när man bara lyssnar på radio spelar det ju inte så stor roll ;)

Kommenterat - 2008-09-19 / 06:17:09  | URL - http://therre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: