Det var tänkt...

2009-04-29 / 10:43:53
... att jag och Texas skulle stanna hemma och göra lite nytta idag. Tanken var ju god iallafall men det blir att vi åker till kläppen på stäppen(aka Marie) istället, det är ju mycket roligare! =D

Nu måste jag duscha och piffa till mig lite, jag ser ut som Hej kom och hjälp mig!
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

vad trevligt...hade också tänkt åka dit efter massagen men det blidde inte... dels hittar jag inte dit och hade ingen vägbeskrivning med mig...sen blev det stan istället... :) Hoppas ni hade trevligt!!

Kommenterat - 2009-04-29 / 14:47:17  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Hehe... PÅ TOK för mycket!! Bokstavlig talat sprutade det ut genom "öronen"... kanske bra inför nystarten ;)...

Ha en trevlig valborgs ni också... vädret ser juh lovande ut!! :) Kram!

Kommenterat - 2009-04-30 / 10:41:57  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: