Födelsedagsfirande

2009-04-19 / 21:05:59

Hela dagen har vi umgåtts med delar av klanen Larsson. Mamma fyller år imorgon men vi firade henne redan idag... hon fick en spikmatta i present men jag vågade inte prova den haha! Jag stod lite på den med gnydde mest hela tiden så det får vara för mig. ;)

Vi åt tjälknöl med potatisgratäng till middag(hemma hos Kenneth) och rulltårtebakelser som jag hade bakat till efterrätt gott gott!

Idag är det söndag och imorgon är det en ny vecka... och då har vi inte mindre än TRE besök hos "doktorn", måndag ska vi på Sunderbyn, onsdag på BVC och torsdag så ska jag på cellprov.
Men vi ska nog säkert hinna med lite kul också! Fredrik jobbar endast torsdag nästa vecka så då får vi vara massor med honom! Och på fredag ska jag och Fredrik gå på vårmässan och Texas får vara hos barnvakt. Tycker det är bäst för honom att få stanna hemma... det brukar vara så sjukt mycket folk när det är mässa.
Och så blir det garanterat minst ett mammafika också... det klarar vi oss inte utan. ;)

Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Låter som en fullspäckad vecka :) Vill också gå på vårmässan... men vil inte heller ta med Joel - dels blir det juh sååå trångt med barnvagn

Kommenterat - 2009-04-20 / 08:03:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: