Ja vad säger man?

2009-04-28 / 23:02:47
Har inte nån större lust att blogga just nu men jag slänger in ett inlägg så folk vet att jag lever. ;)

Vi har full rulle varje dag! Umgås med fina vänner, pysslar på här hemma, slipar och spacklar i Texas rum, myser, busar och livet är sådär underbart så man vill att tiden ska stå stilla!

Just nu så funderar vi så det knakar på vad för sorts inredning Texas ska få i sitt rum. Väggarna till att börja med. Fredrik är så söt och hade redan tänkt ut lite "design". Han är verkligen världens bästa pappa! Så som han tar hand om, busar, myser och älskar sin lilla son är underbart att se... jag blir tårögd varje dag! Jaaa det blev mycket kärlek nu, men jag svämmar över av kärlek så jag måste skriva av mig litegranna.



Sov gott

Kommentarer!
Postat av: sofia & Rox

Hojja va söta ni är

Kommenterat - 2009-04-29 / 00:47:48  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: josse

Så fantastiskt fina ni är!

Kommenterat - 2009-04-29 / 09:36:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: