Livet är härligt!

2009-04-03 / 22:08:17
Oj vilken bra dag vi har haft idag! =D

Finaste faster Josefine kom på morgonen och det tyckte både jag och Texas var jätteroligt... trodde först att han skulle vara lite blyg när han inte har träffat henne på flera veckor men det gick super!

Sen kom bästa mammagänget och vi knallade till resturang Helmers och åt god lunch, Texas stannade hemma med faster och det gick jättebra. ;)
Efter det knallade vi hem till mig och fikade.  















När mammorna hade åkt hem så åkte jag, Texas och Josse till Björks och åt tacos. Texas blev rädd för farfar och fick värsta gråtattacken! Han grät säkert i en halvtimme... stackars liten. :(
Men efter att han hade fått sova en stund och lugna ner sig så gick det mycket bättre sen och han kunde till och med sitta i farfars famn en stund. :)




Jag fick jättefina muffinsformar och servetter av farmor! =D

Och Texas fick jättefina kläder av faster!

Tack tack!






Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Tack för idag...var jätte trevligt!!! Fina bilder!! Super fina kläder han fick av Faster :)

Kommenterat - 2009-04-03 / 22:34:49
Postat av: sofia & Rox

Instämmer i det Lotta skriver

Kommenterat - 2009-04-03 / 22:59:45  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Shit vad du har blivit piffig och snygg Ingela!

... inte för att du var ful tidigare, men du fattar vad jag menar;)

Kommenterat - 2009-04-04 / 11:21:13  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va trevligt ni ser ut å haft det! Hoppas ni inte saknade mig å Alex alltför mkt! ;-)

Kommenterat - 2009-04-05 / 22:26:28  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: