Påskledigt

2009-04-13 / 22:16:30

Bloggen har haft påskledigt... och skönt har det varit att inte sitta vid datorn(förutom 10 minuter i lördags) på flera dagar. Men nu är jag tillbaka! ;)

Superkort sammanfattning av dagarna som gått:

skärtorsdag: åkte till Överkalix
långfredag: satt mest inne pga dåligt väder, spelade poker, åt god mat och umgicks med klanen
påskafton: samma som dagen innan + lite utomhusvistelse och Texas fick åka pulka för första gången
påskdagen: Texas andra tand kikar upp från underkäken och vi åker hem till Luleå
annandag påsk: långpromenad och fika i solen sen middag på Björks

Nu ikväll har jag lagat mat NON-STOP sen 18:30 - 22:00! Och det resulterade i 17 stora burkar barnmat(2 olika sorter) och lunch till morgondagen.

Jag får slänga in lite bilder imorgon... för detta var allt jag orkade med ikväll.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: