*Pust*

2009-04-02 / 19:22:12
Nu har barnet precis somnat och jag är helt slut... Texas grinade sig igenom både middan och kvällsgröten men jag lyckades få i han en del ändå som tur var. Min energi töms som en kran då han grinar! Tar slut på en gång! Är det bara jag som känner så?

Nu har jag ingen energi alls över till att plocka och städa men jag måste göra det ändå för imorgon får vi gäster från morgon till kväll. Jag har tänkt städa riktigt ordentligt i flera veckor nu men det blir aldrig gjort! Jag hade behövt barnvakt en hel dag och samtidigt någon som står och vaktar på mig med piska så jag inte maskar eller sätter mig vid typ datorn istället för att få det gjort! Någon som ställer upp på det?! ;P


Och så en bild från mars förra året som inte har någonting alls med saken att göra:







Kommentarer!
Postat av: Ida

Jag kan avslöja at när man har två som skriker så tömms man på energi dubbelt så fort!

Kommenterat - 2009-04-02 / 19:36:31  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Ida

Ibland kan jag bara strunta i det, det beror lite på vilken sorts gråt det är. Nu de senaste dagarna har Milda haft det väldigt besvärligt. Hon får värsta utbrotten, trotts-anfall skulle jag nog kalladet.Och hon blir så hysterisk så hon inte et vart hon ska ta vägen, man riktigt ser hur hon kämpar för att själv förstå vad det är som händer i lillkroppen. Då grinar jag nästan lika mycket eftersom jaginte ens kan trösta henne. Värsta cirkusen :-)

Jag tror du är mer supermamma än jag någonsin kommer lyckas bli Ingela! Du är ju värsta bullmamman, här får man vara glad om man får hemlagad middag :-)

Kommenterat - 2009-04-02 / 19:56:51  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Jag tömms också på energi fort när Joel är grinig och gnällig... skit jobbigt! Tur det inte är allt för ofta!!! Du är en härlig mamma som gör ett himla bra "jobb"... Imorrn är en ny dag... =)

Kommenterat - 2009-04-02 / 20:48:27
Postat av: josse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG! :) Nu är jag hemma:)

Kommenterat - 2009-04-02 / 21:57:48
Postat av: Beatrice

Ja tack själv, det var väldigt trevligt igår :)

Kommenterat - 2009-04-03 / 15:21:01  | URL - http://nilssonosback.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: