Uppdatering

2009-04-18 / 10:11:39
Jag har varit urusel på att blogga den senaste tiden men jag har inte haft någon lust alls... jag sitter väldigt lite vid datorn och tvn nu för tiden och det är såå skönt! Kanske är det våren och solen som gör att man får lust till annat?

Men nu sover båda mina gossar så då kan jag slänga in ett inlägg. ;)

Catti och Anna
Hoppgungan är av märket ABC Design och finns inte att köpa i Luleå... men det finns 1 sida som säljer den på nätet har jag för mig så det är bara leta om du/ni vill ha den. Våran gunga kommer iallafall från en affär i Kiruna.
Texas har haft sååå mycket nöje av hoppgungan, han älskar att hoppa och busa i den!
Helt klart den bästa hoppgungan som finns tycker jag...

Torsdag
Jag och Fredrik lämnade Texas hos farmor och farfar och åkte på stan, lunchade på Waldorf, shoppade och höll varann i hand. Helt underbart med lite tid för varann, det behövs. Det hade gått jättebra för Texas att vara med farmor och farfar men det trodde jag att det skulle göra också för han är inte ett dugg mammig. 

Fredag
Fixade och donade till middan som vi hade senare mot kvällen. Det var David och hans Karro och Aro och hans Karro som kom och vi hade mycket trevligt! Grillade och åt gott. Sen bastade killarna och vi tjejer satt och surrade i köket.

Idag är det tänkt att vi bara ska mysa på lilla familjen. Åka en sväng på Storheden och sen äta go middag och avsluta kvällen med Robinson och karra. Och så blir det en massa myyys förstås. Gud vad jag älskar mina pojkar! Ni är mitt allt!  
Kommentarer!
Postat av: Aro & min Karro

Tack för igår! Kanonkul!

Kommenterat - 2009-04-18 / 12:18:36
Postat av: Wifie

Ahaa! Då måste jag ju spana på nätet. Den såg så himla bra ut!

Kommenterat - 2009-04-18 / 16:54:07  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: sofia

Ska du till Lotta på TW isf kan jag plocka upp dig jag ska mest troligt dit i morrn en sväng..

Kommenterat - 2009-04-19 / 00:15:16  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Mirry

Hej!

Vilken snygg blogg du har!

Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

Kommenterat - 2009-04-19 / 16:24:30  | URL - http://www.arntyochmirry.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: