Godmorgon söndag

2009-08-30 / 09:06:19
Söndagar är så härligt mysiga... man har sällan något inbokat och lunkar på i snigeltakt mest hela dagen och bara är. I like.

Igårkväll var Texas en aning speedad så vi sövde honom i våran säng. Efter att jag plöjt igenom mitt register av vaggvisor 2 gånger så slocknade tillslut hans vackra två blå. Och tanken var att jag skulle bära över honom till hans säng i hans rum men det gick bara inte... jag kände mig helt galet lycklig där jag låg på några få centimetrar vid sängkanten och tittade på mina pojkar som låg och snusade så sött. Det är lycka!

Texas har sovit så gott, han behövde nog få ha mamma och pappa riktigt nära denna natt. Själv har jag sovit lite sämre än vanligt men det gör då absolut ingenting. Nu är jag pigg och jag sitter brevid mitt lilla hjärta som sover ännu och uppdaterar bloggen lite... har inte varit världsbäst på det den senaste tiden men det går lite i vågor detdär men blogglusten.

Update:
På fredagen hade vi besök av mina fina jäntor Annika och Cecilia och självklart "minijäntorna" Alice och Lilly. Vi promenerade, fikade morotskaka och hade det väldans trevligt.

På lördagen var vi hos familjen Barsk hela dagen lång, väldigt trevligt och mysigt. Mitt på dagen åkte vi iväg på en liten utflykt och hälsade på pappa på jobbet. Texas fick sitta i brandbilen och åka stång. ;)
En liten snabbis på H&M på Storheden hann vi med också... och inte kom vi ut tomhänta nej. 

 
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Låter riktigt härligt!! Ahhh...missade jag din goda morotskaka... ;)

Kommenterat - 2009-08-30 / 09:25:25  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: